tiistai 30. toukokuuta 2017

Vastaukset haasteeseen

Vihdoin ja viimein! Mä oon ollu ihan superkiireinen ja ihan jotenkin unohtanut koko haasteen :D Oli ihanaa kuulla, että tähän tartuttiin! Näistä vain yhdessä mä olin siis oikeesti raskaana.


1. Raskaana. Kuva on viime kesäkuulta kun viikkoja taitaa olla n 26.

2. Tässä melkein kaikki aatteli, että mä oon raskaana. En ole. Tää taitaa olla muutama kuukaus synnytyksestä. Tästä siis näkee hyvin, ettei se maha aina vaan yhtäkkiä katoa!

3. Ei rasksaana. Kuva on muutama kuukaus takaperin otettu eli silloin synnytyksestä on ollut 6kk.

4. Ei raskaana. Kuva muutaman viikon takaa.





Mitä ajatuksia tää herättää? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos sitä kerran kuussa.

Voi miten tää työnteko vie mun kaikki mehut. Sitkun on vapaata, niin haluaa vaan nauttia perheen ja ystävien seurasta. Mulla alkaa ensiviiko...